BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 7, 2010

UmUrKu sUdaH 2o tAhuNN!!!!!!

tanpa ku sedari aku sudah 20 tahun....
wah aku dh masuk puluhan tahun....
ape kejayaan pernah aku buat????? (aku sendiri tak tahu) huhuhh

pada malam sebelum 4 ogos...
aku betul2 sangka kawan2 umah xtau 4 ogos merupakan
ari kelahiran ku....
rupa-rupanya mereka tau...
siap mereka dh beli hadiah...
aku xkisah tentang hadiah
tapi ucapkan yang ikhlas dh memadai bagiku....

yang paling aku terharu
kawan2ku masa sekolah dulu pn wish aku....
masa diorang ingat lagi ari lahirku....
aku sayang kamoooo semooo....

KEHIDUPAN

ZAMAN SEKOLAH

zaman paling seronok sekali...
dpt enjoy....
xyah pikir kan kehidupan....
hanya study dan keseronokan dgn kawan2...
zaman sekolah menegah paling seronok...
time sekolah biasa la pikir nak habis belajar...
ingt seronok la....
serius aku rindu time sekolah ngn mmber yang gila2 mcm aku...huhuhu
kalo jumpa balik mesti kecoh...huhuhu...
AKU RINDU KORANG!!!! I LOVE U GUYS...
MUAHXXXXX

ZAMAN KOLEJ

dulu sekolah aku ambil akaun dan cita2 mjadi akautan
ntah ape sebabnya aku ambil pertanian....
hmmm.... ntah myb semuanya jodoh dan rezeki aku kot....
kalo x aku xjumpa mmber2 yang have fun n sewel mcm aku,,, hahaha
sepanjang 5 sem ni aku melalui pelbagai cabaran sebagai student...
adat berkawan pun ada..
dulu aku baik ngn dia sekarang siap xbertegur sapa...
aku pn xtau ape sebabnya...
myb ramai salahkan aku....
hmmm aku xkisah la...
biarla orang ramai yang tahu ape sebenarnya berlaku....
tapi aku gembiranya dengan kawan2 rapat ku....
cik momo(dyla), bb, yana, wanie zack, timah, angah, wan, is, tito, baby....
aku gembira dpt kenal korang semua...
thax be my friends....
I LOVE YOU ALL GUYS!!!!
MUAHXXXX

TEMAN HIDUP
hmmmm....
sebenarnya aku xcaye lelaki cz aku tgk dunia realiti sekarang...
lelaki hanya memainkan perasaan perempuan...
aku mympah tgk laki mcm tu....
tapi bila aku cuba memberi kepercayaan kepada lelaki...
lelaki tipu aku...
cm ne aku nk caye lelaki...
bila aku kenal lelaki tu....
dia mesti dh berpunya....
aku malas nk pkir....
bagi aku kalo aku ade jodoh ade la....

sejak umur dh berpuluhan ni...
aku juz pikir nak habis belajar pastu....
kerja kerja kerja
cari duit untuk mama, ayah dh banyak habiskan duit untuk aku selaman ni...
kumpulkan harta sebanyak mungkin...
aku idam kan umah yang besar dan kereta yang mewah....
aku dh dapat berikan apa saja yang mama dan ayah idamkan...





0 comments: