BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 20, 2010

hARi mEnAtKaN tApI sErOnOk'''''''

semalam kelas pagi kul 9.30 hingga 1.30 kelas amali RP (rancangan perniagaan)
kul 2 nk g wat asgement RP dan EPT
kat Tanjung Bidara...
group asgement ni aku ngn....
dyla,bb,yana,timah,syam,alip dan boy....
first group ngn alip dan boy...
ngn syam masuk 2kali...

kelas amali dpt kuar awal
dpt rehat jap...huhuhuhu...
kul 1.45 kami budak perempuan bertolak dari taman kebaya tunggu budak laki kat kolej....
kami dh sampai kolej diorg xsampai2 lagi....
benggang gak la sebab janji ngn syarikat tu kul 2, budak2 ni xsampai lagi...

kami semua g bermotor...
jadi mat dan minah rempit....hahaha
6 motor semuanya...
dh sampai tanjung bidara...
telepon syarikat tu tnyr tempat kat ne...
tetiba orang tu cakap kat melaka tengah....
benggang x benggang la....
dh sampai tanjung nk g melaka pulak...
jauh tu....
tapi terpaksa cz xde masa dh....

kami g la melaka...
sakit pinggang xterkata r...
mana pernah aku bwk motor jauh2...huhuhuhu...
tapi mcm seronok la...
mcm konvoi ramai2...
p melaka...
syok la...
g tu mmg bwk laju r sbb dh lambat..
janji kul 2...

dh smpai kat syarikat tu...
kami pun interview la...
untuk maklumat asgmnt kami...
mcm kelakuan kawan2 aku yg lawak...
terutama is... hahaha
mmg seronok....

kul 5 bertolak balik umah...
singgah dulu kat bazar alor gajah...
untuk makanan berbuka...

balik dari bazar bukan terus balik umah
kena g kolej sbb nk bagi ikan keli makan...
tangungjawab stundent....
pas2 balik dan kul 7.23 berbuka...
malam ade kelas pulak...

mmg penat...
sakit2 badan...
aku rasa dh mcm
pergi dan balik seremban...
perjalanan kami...
hurmmm...
tapi itu satu pengalaman untuk aku...
aku seronok dpt kawan yang have fun dan sewel mcm aku... hahahaha

dari
taman kebaya > tanjung bidara > melaka tengah > alor gajah > kolej risda > taman kebaya
itu perjalanan kami semalam...

2 comments:

Iskandar Ismail said...

perghhhh!!!!
ain bahan aku wei!!!
nk kene nie..
weee~~~~

ain said...

hahahaha....
relax sudah.... huhuhu =)