BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 30, 2010

I REALLY MISS YOU!!!!

aku rindu kn dia....
aku rindu dia yang sering ambil berat tentang aku....
aku rindu dia selalu berciter ape yang berlaku pada dia...
aku rindu dia selalu beritau aku ape yang ingin dia buat...
aku rindu dia selalu memarahi ape tindak aku yang salah...
aku rindu dia selalu membebel kat aku...
aku rindu dia selalu melawan ape yang sering aku katakan
aku rindu dia selalu memberi nasihat kepada aku

aku rindu dia dan ingin berciter kisah ape yang berlaku pada setiap waktu
aku rindu dia dan ingin memarahi dia
aku rindu dia dan ingin membebel pada dia
aku rindu dia dan ingin melawan kata-katanya
aku rindu dia dan ingin memberi nasihat pada dia

aku tidak boleh melakukan ini semua lagi sbb aku yang memarahi dia dan menyuruh dia jauhkn diri dia dari aku....
aku mintak maaf...
aku tak boleh melakukan ni semua kerana kamo EX-BOYFRIEND my friend...
walaupun kita rapat setelah sudah lame kamo berdua berpisah...
aku berasa diri aku mcm perampas....
aku mintak maaf byk2..
aku memberi harapan...
aku juga turun kecewa....

aku harap kamo berjumpa org lebih baik dari aku...
ofcoz lebih cantik dari aku...
saat kita bersama aku xkan lupa...
for this moment...
I really miss u....

0 comments: