BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 4, 2010

wah seronoknya!!!!!



02 SEPETEMBER 2010 bersamaan 23 RAMADHAN

kami ramai2 budak DP5 buka pose ramai2 kat pangkalan balak....
plan last minit....
mulanya aku ngn budak umah nk buka kat luar...
pas2 izsey dan syawal ajak buka sama...
aku on je la...
aku pn ajak budak umah dok n umah den
pas2 padil ckp ajak la budak perempuan len budak kelas kita....

aku pn msg2 la budak perempuan len....
diorg pn on je....
aku ingat nk buka kat alor gajah je....
tapi fazreen ckp buka la luar alor gajah....
dia cadangkan pangkalan balak...

aku pn msg kwn eln ckp kat pangkalan balak...
pas2 ramai ckp semua nk 4low....
aku lagi2 suka cz dpt kumpul ramai2...
mmg syok la...
walaupun bukan semua DP5 ada kan....

tapi hampir 50 org gak la...
nasib tmpat kitorg nk berbuka  xpenuh...
dh la xbooking tempat..huhuh
name pn plan last minit....
tapi alhmdulih semua dpt makanan
walaupn xcukup.... huhuh
sory!!!!!

tapi aku enjoy sgt2
malam tu...
bergmbr....
bergelak ketawa...
real2 enjoy la...
sape yg kami xsempat ajak
i'm sorry....
len kali plan len k!!!

thax u guys for that moment..

melihat keindahan pantai..


menunggu mmber yg len
masa buka.... nyum3.... =)
hmmm... meriahkan... huhu...<3
nyum3... sedap tau.... hihihi
comey + cute..huhuhu.. <3
budak2 kelas kami... huhuhu.... enjoy.. <3

sem ni kami last bersama!!!
sem dpn LI...
i <3 u guys!!!

2 comments:

mohad said...

selamat ber puasa..

ain said...

selamat pose dan selamat ari raya....