BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 9, 2010

Hmmmmmm.....

ari ni aku deman la pulak...
aku start sejak semalam...
mlm tadi nk tido pun susah....
pusing kanan, pusing kiri...
ngn badan panas lagi,,,  hurmmmmm....

ni dh kurang ckit dman aku....
cz tadi g jumpa doktor...
mahal betul kos perubatan skg..
g jumpa doktor tadi kena RM55...

hmmmm....
kehidupan semua kena kn wit...
all about money...

tetapi kemewahan
xmenjanji kn kebahagiaan...
ape yang penting yang menjamin kebahagiaan
adalah love iaitu kasih sayang...
aku xcakap wit xpenting tapi kasih sayang lagi pnting dari money...

aku impian aku berwang atau mewah dan kebahagiaan...
biar la aku mewah ngn harta dan kebahagiaan...
tapi jgn mewah ngn harta tp aku miskin dgn kebahgiaan..

itulah satu besar aku...
i hope that became true...

0 comments: