BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 20, 2010

MINGGU YANG PALING SAKIT...

KAWAN
kalo aku anggap org tu kawan...
aku akan anggap dia kwn wat selamanya....
tapi....
seseorang dh membuat aku...
ubah prinsip aku tu.....
aku kawan ngn dia sejak sem 1,
sem 2 kami mjadi rapat....
segala rahsia, susah senang...
berkongsi bersama.
TAPI
dia sem ni...
xtau ape salah aku....
dia xbertegur dan bermasam muka....
bila berckp ngn dia,,,,
dia wat xtau....
bila aku dtng kat dia....
wat2 xnmpk lak....
aku binggung dan myampah dlm keadaan cm ne.....

SORY TO SAY......
AKU DH XSUDI NK BERBEK NGN DIA....
TAK BERKAWAN PN AKU TAK KISAH....
DO I CARE????????????
WHATEVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

TUGAS/KERJA KULIAH
sem ni memang berlambak asgmnt dan present....
dengan aktiviti kolej yg mcm2....
kadang2 aku xlarat dgn semua kerja ni...
tapi disbbkan pikir student...
aku jalani la tugasan ni dgn tabah....
aku group tugasan ngn org yang sama setiap sem....
tapi nape diorg dh mcm xnk wat keja....
aku sakit ati + penat...
TAPI
aku paling sakit ati...
dh xwat ape.. tapi .......................
komen mcm2 tntang asgmnt yang aku wat tu......
perhhhhhhhhhhhh.....
mmg benggang gilar..........
time present....
dh la slide tu aku n adah je wat....
masa nk present ade sorang makluk Allah ni....
boleh nk masam muka lak.......

MINGGU NI YANG PALINNG MENCABAR.....
AKU BOSAN KEADAAN CM NE....

0 comments: