BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 30, 2010

aku keliru!!!!!

malam smalam aku xdapat tido....
so ingt nk study...
aku on9 jap...
tetiba bf si A ni YM aku...


si A ni merupakan kawan rapat aku dan wani dulu...
kami jadi xrapat secara tiba2...
aku xtau cm leh jadi dan ape salah aku dan wani...
tetiba dia masam muka ngn aku dan wani...
aku jenis senang je,
kalo xnk tegur...
aku pn wat xtau je la ngn dia...


bf si A ckp la...
berbek la... jgn brgaduh...
persahabatan jangan diputuskan...
bkn aku yang nk putuskan tapi....
gf dia tetiba xnk tegur aku dan wani...
adakah semua ni salah aku ngn wanie ke??????
apa salah kami????


bf si A suruh kami face to fece....
bincangkan hal ni....
tapi aku takut dan risau kalo...
face to face keadaan mjadi betambah teruk...
aku keliru sama nk jumpa dan selesaikan
atau
biarkan saja hal ni.......

APA SEPATUTNYA AKU WAT????
TOLONG AKU!!!!!!!

0 comments: